Seiten

Mittwoch, 12. September 2012

Welcome to my nailblog!

Hey Ladies!
Welcome to my nailblog! My name is Nicole, I'm 24 and just another young woman addictet to nailpolish. Currently I am doing a study of a primary school teacher and write on my bachelor thesis. I run this blog in order to improve my skills and to place myself other challenges. Since I live in Austria, I will also write in German.  
I'm always on improvements to my blog and of course my nail designs. If I recreate other nail designs I'll ad the link in my post.
 
Hallo Ladies!
Willkomen auf meinem blog! Mein Name ist Nicole, ich bin 24 und eine weitere Nagellack-Verrückte. Diesen blog betreibe ich um mein Können zu verbessern und mich weiteren Herausvorderungen zu stellen. Um mehr Leute zu erreichen werde ich meinen blog in Deutsch und Englisch schreiben. 

Ich freu mich immer über Verbesserungsvorschläge zu meinem blog und natürlich auch zu meinen Nageldesigns. Bei nachgemachten Nageldesigns werde ich es in meinem Post erwähnen und den Link hinzufügen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen